Öncelikle merhaba. Geçen cumartesi şiddetli bir karın ağrım ve adet sancısına benzer bir sancı ile hastaneye gittim evdeyken hafif kanamam vardı ama hastaneye gittiğimde düşük yaptığımı öğrendim. 6. Haftama yeni girmiştim. Neyse baktı etti ilaç yazıp yolladı. Farklı bir doktora gitmiştim zaten. Evde geldik ertesi gün eşime covid testi yapıldı iş yerinde ve pozitif olduğunu öğrendik bugün bana da yaptılar sonucu bekliyoruz. Sizce eğer pozitifsem düşünün nedeni bu olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim..