Shn16 Çok geçmiş Olsun Allahım kısa zamanda sağlıklı bir hamilelik nasip etsin sana çok zor gerçekten , adetim normalde benim 4 gün geri geliyor ama kimyasaldan sonra benim kimyasal gebelik kanamam 30 ekimde başladı normal adet gibi 5 gün sürdü kasımda28 inde adet oldum 2 gün geri geldi sanırım düzeni bozuldu yine 2 gün geriye gelecekse cumartesi 26sında olmalıyım