Arkadaşlar merhaba 20+3 haftalık hamileyim, dün detaylı ultrason için hastaneye gittiğimde doktor bebeğin sağlıklı olduğunu söyledi çok şükür, ancak plesanta uzaklığının 27 mm olduğunu 20 mm ve altında olanların normal doğum yapamayacağını benimkinin de sınıra yakın olduğunu ancak ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilme ihtimali olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Sadece doğumun şeklini mi etkiliyo, bebeğe bi zararı olur mu?