Menas
Emel38 Masallah😁 Gecen hafta bir gun bende ayni cok iyi bir gun gecirip endiselendim bebegim yerinde mi avaba niye vucudum gayet iyi falan diye eşim cok dalga gecmisti😆 Hamilelik hastalik hali degil tabi ki cok rahat gunlerimizde olacak icinizi ferah tutun bebisiniz gayet iyidir. Saglikla kavusmak dilegiyle😊