Bdp emzik nuk kaucuk aldim, ne bibs ne avent hicbirini tutmadi kizim. 4.ayda nuk tuttu 😍 sampuan ebebekten baby me aldim. Temiz icerik incelemesi mevcut ve kirmizisi cok guzel kokuyo miss kendime de kullandim uzun bi sure. Doguma kadar ve sonrasinda cilt hassasiyetim oldugu icin dus jeli ve sampuan olarak. Deterjan kesinlikle sivi al ne marka alirsan al ama sivi 😁 biberon lansinoh aldim anne gogsune en yakin diye, mama verdigimiz icin ilk haftadan biberonu verdim 6.ayimiza girdik hala zor guc memeyi biraktirmamak icin gece de olsa emzirmeye calisiyorum. Cok mucadele verdik ilk aylardan beri meme reddi yasatti bize. Bez olarak minies 2 numara guzel 3-4-5 kotu, molfix acik yesil paket de ayni sekilde yenidogan icin temiz yumusak. 3 numaraya gecince sizdirdi iz yapti. Canbebe sizdirdi nemli kaldi. Paddlers cok sert dokulu. Sleepy mor paketli bi bezi var onu cok sevdik ama premature olanini kullandim sadece. 2-3-4 numara hic bulamadim. Su an prima aktif bebek ve canbebe karisik kullaniyorum. En kuru tutan prima oldu simdiye kadar ve yumusacik. Losyonlu ama kuru kalmasindan memnunuz. Pisik kremi olarak sebamed kullaniyorum memnunum ama parfum iceriginden dolayi tekrar almiycam. Neye gecerim bilemiyorum 🤷🏻♀️ Muhendisinoglu sayfasini instGramdan mutlaka incele