ipekaslanasi 20 lik dişim ağrıyor ve başka dişime kanal tedavi yapmam gerekiyor erken doğum riskim var. Ağrım var ne yapmam gerek 😑
Tugceynr ipekaslanasi çok geçmiş olsn bende dişten sıkıntı çekiyorum kanal tedavisi lazm ama doktrumda dişçim de ilk 3 ay son 3 ay dişe işlem olmaz dedi minoset verdi günde max 2 tane içebilirsin dedi tuzlu su ile gargara yapıyorm devamlı oda rahatlatıyor beni
ipekaslanasi Tugceynr sanada çok geçmiş olsun canım aslında doktorum dolgu yapabilirsin dedi ama yapacak dişçi bulamadım 🙃ağrı kesici benim ağrımı hiç dindirmiyor bile. 2 ayım kaldı artık dua ediyorum ağrı çekmeden günlerim gelsin diye 🤷🏻♀️
Tugceynr ipekaslanasi amin amin bendd 7. Aydayım beni dolgu kurtarmıyo kanalada olmaz diyolar Allah yardımcımız olsn🙂