Mryymrv Kızlar ben ovulasyon testi yapıyorum bugün adetimin 14.günü hala yumurtalama göremedim sizce normalmi sizin kaçıncı gün oluyor ve bide ovulasyon testim iki çizgi çıkıyor ama sadece biri koyu ikisidemi koyu olması lazım
mavi0811 Mryymrv evet canım mesela benim 19.gun oluyo bazen 30. Gunde bile gormustum o yuzden normal istersen testlerini at bakaym
Herbisey Mryymrv benim 18.gun yumurtlama olmuştu telefondaki uygulamalar 14.gun yumurtlama olduğunu gösterip yanıltıyo teste devam etmelisiniz
Fersah Mryymrv ben 19. Gün gördüm. Geç yumurtlama oldu yani. Bebek olursa da (inşallah) geç döllenme olmuş olacak.
mavi0811 Mryymrv bak simdi googleye gir img yükle yaz gelen sayfaya fotoyu yukle sonra verilen linki kopyala buraya yapıstr🙈