heyymomm minik_kalbim bende de oluyor birkaç haftadır artık büyüdükleri için hareketleri can yakıyor sanırım endişe edilecek bir şey değilmiş o 🤗
Dudumrtk Yaa aynen benimde öyle Bi yere ittirio sanki özellikle sol kasık olan yerle Bi alıp veremediği var durup durup ordaki kemiğime dayanıo normal mi onu da bilmiyorum 🤔
Dudumrtk Nur-1111 şu anda 33+4 haftalıpız sürekli o şekilde hareketleri acaba diorum gelmeye mi hazırlanıo sancım varda ben mi anlamıyorum diorum artık haftaya nst de çıkar bakalm
Nur-1111 Dudumrtk ben hareketlerini hissettiğimden beri sol kasığa daha çok baskı yapıyor. Geçen hafta da nst ye girdim her şey normal
Aynurtatar Dudumrtk benim bebiste 33+4🙈Ve aynı durumları bende düşündüm, acaba erken mi gelecek sancım mı var diye bende çok kafama taktım.Şuan yalnız olmadığımı bilmek içimi rahatlattı,demek ki normal bir durum.
Dudumrtk Nur-1111 o zmn sıkıntı değil demekki bende korkuyordum nst de sancım çıkacak erken gelirse diye içim rahatladı İnş bizim de nst güzel çıkar
heyymomm minik_kalbim evet bazen dayadığı yeri ittiresim geliyor ama bir şey olur diye korkuyorum dayanıyorum 🤭😄
Eise minik_kalbim evet karnım yirtilacak gibi oluyor benim ultrasonda yakaladik popişini😂 ben kafası saniyordum başta seviyodum☺