Karsesi Nazmiyekndmr siveno ve incia aldım ikisi de çok güzel içerikler tertemiz. Beyazlıları için de duru granül aldım. Yumuşatıcı kullanmayacağım
maras46 Nazmiyekndmr ben de ünibaby deterjanını aldım kokusu falan yok rahatsız etmiyor yani ilk yıkamayı onunla yaptım yumuşatıcısı da yeni doğanda onermedikleri için almadım
Mevaninannesi21 Duru granül aldım canım bende çok kararsızdım kalıntı bırakıyor falan diyen olmuştu ilk kıyafetlerini yıkadım şükür bişey olmadı ekstra durulama da yaptım her ihtimale karşı. Yumuşatıcı önerilmediği için kullanmadım
Gizemshn Granül sabunlar bir zamandan sonra makinayi bozuyor diye duydum çevremdeki deneyimli bir cok arkadaşımdan ben Green clean veya sizin alacağım. Minoris leke falan cikartmiyormus onu da kullanan arkadaşım önermedi.
Zafsim0801 Aysemsiler bir tek sevmeyen benim galıba yok gibi bir deterjan hane bebekte anlarım ama yetuskınler de nasıl kullanım sonucu
Busraveminisi1 Nazmiyekndmr yumuşatıcı önerilmiyor canım organik temiz içerikli diye u green clean baby aldım