39 hafta olduk hiçbir dogum belirtisi yok. Yuruyus arada yapıyorum ama cok zorlaniyorum cunku asiri bir halsizlik var üstümde. Dogum oncesi kadınlara enerji gelirmiş ama bende tam tersi oldu sizler ne durumdasiniz varmi benim gibi son haftalarında halsizlik yaşayan