Merhaba kızlar burda dolu dolu günler geçirdim. Çok şükür hiç bi sıkıntı yaşamadım halileligim başından beri ilk aylar aç karnına duramıyordum sadece başım dönüyordu sonra kı aylarda geçti gelelim doğum başlangıçına pazar günü kayınvalidem gildeydik evimiz alt üst zaten ama o gün kayınvalidem davet yapıyordu musafir gelecek akşama sabah öğlen hiç bişey yoktu taki saat 4 de biraz biraz sancı geliyordu çok hafif ben daha yok bişey diye hiç aldırış etmedim sonra baktım durmuyo kayinvalideme dedim sancım var ama çok hafif diye dakkika tuttu kayınvalidem 3 dkk bi giriyordu ama ben yok daha duralım diyordum tabi müsafirler de var ben ayakta geziniyorum kaynanam dedi ben evine in düş al bi dedi neyse indim ben hazırlandım duş aldım eşim duramadı kaynanam da evde musafir varken gittik bi hastaneye hazılıklı tabi çantamızı almıştık ama ben daha beklemiyordum bana ebe geldi baktı acılık var nts baglıyım bi yandan 8 cm acılık var doğum başlamış dediler ben şok kıyafetimi bile cıkarmadan oturduğum yataktan kalkmadan doğum oldu yatağı doğum pozisyonuna getirdiler yabancı yerdeyim tabi Belçika ilk doğum kaynanam yanımdaydı hep dil anlamayınca bana hadı ıkın ıkın dediler ilk ıkındım olmadı iki üç kere dinlenerek ıkındım en sonunda geldi hadi dedi kaynanam o an hiç unutmuyorum yavaş yavaş aktı resmen içimden ben görmüyorum tabi ama bebeğimin kafasına kordon dolanmış hemen kesmişler öylece benim kucağıma verdiler bi baktım mosmor bebeğim aglamadı da çocuk doktoru hemen geldi tabi sonra aglamaya başladı çok şükür dedim elhamdulillah dünyalar benim oldu ikinci yavrumuda kucagıma aldım bu arada doğum pazar akşam 9:20 geçiyordu ilk gecemiz bıraz uykusuz geçti bebeğim ememedi sütümde hemen gelmedi ama çok şükür iyiyiz şimdi emebiliyo şu an yanımda uyuyo Allahım isteyen herkeze nasip etsin kolay doğumlar versin 🥰hakkınızı helal edin