Buseerildiz Bende de oluyo bazen evham yapıyor ya amniyon sıvısıysa diye bazen de değildir diye telkin ediyorum kendimi. Özellikle dışarı çıkıp gelince yürüyünce oluyor bende de su mu, ter mi yoksa akıntı mı bende çözemedim. Önceden eczaneden bunu anlamak için pedler vsrmış ama şimdi onların da satışları durdurulmuş sadece hastane veriyormuş o pedi ya da turnusol kağıdı testi yapılıyormuş haftaya kontrolüm var doktoruma söyleyeceğim bende bakalım🤷♀️