Merhaba arkadaslar 5+5 olduk bugun daha cok hissetmeye basladım yine oluyordu ama bu kadar değil bulantım da aşırı değil ama kolu mahvediyor ekmek bile kokuyo geliyo ve kafamı kaldıramıyorum varmı bi öneriniz ne yapabilirim ailemden de uzaktayım kimse yok yakınımızda tekim mecbur bütün herşeyde bana bakıto 😕😔 😢