Happy6555 bugün adetli uyandım derken böyle baya adet kanaması gibi mi yoksa leke şeklinde mi. Ben takip edemedim seni bir daha kan vermiş miydin. Yani artış olmjs muydu değerde. Eğer artış olduysa ama şu an baya adet gibi kanaman oluyorsa kimyasal gebeliktir muhtemelen yani sadece değerler yükselmiş gebelik oluşmamış