Kizlar 3 cu dogumum olucak 40 hafta 5 qunluk oldum ama hala sancim yok kasiklarima inceden bi sızı qeliyo qeri qeciyo kasiklarima baski war aciyo bazen yururken doktorum cuma qunu qel suniyle baslaticaz eqer sancin qelmezse dedi ve ben cok korkuyorum ilk doqumumda suni aldim cok kotuydu 2 qun boyunca hem kendi sancim hem suni almistim 2 ci doqumumda kendi sancim qeldi evimde cektim sancimi 1 de qittim 5 bucukda doqum yaptim ilke qore daha iyiydi sanirim 3 cu doqum nasil olur sizce sancim qelirmi yada suni ne kadar surer 3 cu doqumda suni alanlar warmi 😖