MomD gittik farklı doktorlara değerlerim gayet iyi gelişme sıkıntı yok ama devlet hastanesinde bi kadın doktor doğduktan sonra da kafasının yarısı olmayabilir yarık dudak olabilir bence git aldır dedi mahvoldum kendi doktorum olumsuz bişey demedi şimdi yeni bir doktora gideceğiz