gulcinsrdr Sonunda benimde bir doğum hikayem oldu😍 En başından beri hep normal doğum isteyen biriydim ama bebekler hem ikizdi hemde biri baş biri makat geliyordu birgün bi gittik doktorumuz ikiside baş baş geliyor doğum pozisyonunu almışlar dedi çok mutlu oldum🙈 Herhangi bir sağlık sorunumda yoktu pazartesi günü doktorum çatı muayenesi yaparken açıklığım olduğunu farketti çarşamba günü sabah yatışını yapalım dedi normal doğum için🙈 Dün bu saatlerde suni sancı veriliyordu yavaş yavaş dozunu arttırdılar dürüstçe evet acıdı hatta sezaryene alın beni diye ısrar ettim eşime ve doktoruma ama iyi ki beni dinlememişler😅 Eşimde doğuma çok hakimdi doktorumuz her anı birlikte yaşattı bize doktor alttan muayene yaptı bebek geliyor başı şurda dedi eşimede bu deneyimi yaşadı doğumada girdi herşey çok güzeldi çok acı çektim ama değdi her doktorun cesaret edemediğine benim doktorum etti gerçekten kendisi çok Yanımda oldu aile gibi yarım saat arayla ikizlerimi kucağıma aldım sağlıkları da gayet yerinde 36+4le tamamladık biri 3 kilo doğdu biri 2400🙈🙈😍😍
endobeybi gulcinsrdr doktorunuzu sizi tebrik ederim ikizleri normal doğurmak ve doğurtmak herkesin cesaret edebileceği bişey değil 😇 Allah analı babalı büyütsün bebişlerinizle musmutlu uzun ömürler 😊
ikizminikler gulcinsrdr ayyy sağlıkla büyüt inşallah 🍀 malesef benimkiler doğum pozisyonuna dönmedi 36+2 yiz 38 e kadar bekliycez dönseler keşke bende normal doğursam tabi hayırlısı neyse o olsun 🥰 sizin adınıza çok sevindim 🌿
Minnakhamis gulcinsrdr gözün aydın 💜 darısı burdaki bütün hamişlere inşallah 🤲🏻 Peki Doğumun toplam kaç saat sürdü, gebeliğin nasıl geçti yürüyüş nefes egzersizleri vs yapıyor muydun ?
gulcinsrdr Mineust Çok teşekkür ederim hepimiz için temennim bu ben kavuştum bebişlerime sizde sağlıkla mutlulukla kucağınıza alın ☺️
Bibliophilia-1991 Hayırlı olsun canım benim gözünüz Aydın 💕 keşke daha ayrıntılı anlatsaydın 😅😅 tatmin olamadım
Aysenuryksktpe Bibliophilia-1991 gulcinsrdr Allahım evlatlarınıza sağlıklı huzurlu ömürler versin inşallahh🤲🏻😍Darısı benim evlatlarımın başına😉🤲🏻
gulcinsrdr Bibliophilia-1991 Aslında bende daha detaylı anlatmak isterdim ama yeni doğumdan çıkmıştım bebişlerde baya bi zamanımı aldı 🙈
Nehirb ikizminikler bende 38.haftaya girdim bugün. 2 saat yürüdüm doğru düzgün oturmadım bile bütün gün tam döndü diyorum azcık oturup TV izliyorum hooop yan yatıveriyor 🤷
alindas gulcinsrdr Maşallah kısa ve ayrıntısız olmasına rağmen konusu itibari ile okuduğum en güzel doğumlardan biri olabilir😍
2melekannesi_ gulcinsrdr gözünüz aydın rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤲🏻 İstanbulda mısınız doktorunuz kimdi acaba
mommy_bee gulcinsrdr Allah hayırlı evlat nasip etsin. Ben de ikiz gebeyim. Tek gebelik olsa normal dogurmak isterin korkum da yok ama ikiz olunca kendimi hep sezeryana hazırladim kafadan. Ama normal olsa son anda panik olurum. Cok sevindim sizin adınıza guzel bir dogum ve sağlıklı bebekleriniz olmus maşallah.
AylinEtm Gozunuz aydin Allah sag saglam ananli babali buyutmeyi nasip etsin yuzlerini bir omur guldursun insallah sizede cok buyuk gecmis olsun 2 ciye hamileyim tekrar ne olucak nasl olucak diye dusunurken sizin hikayeniz baya bii motive etti tebrik ederm tekrar 🥰🤗
Msydn6 gulcinsrdr ay maşallah ne güzel ikiz normal doğum ilk kez karşılaşıyorum gözünüz aydın geçmiş olsun🌸🤗
Heyecandorukta gulcinsrdr Masalllah, Allah saglik versin ikisine de, ben merak ettim neden yarim saat surdu digerinin gelisi, genelde 5-10 dkk falan suruyormus ya, sizinki normal dogum oldugu icinmi acaba bilemedim 🤔🐣🐣
Sevgiyosunlu gulcinsrdr rabbim sağlık versin yaa 🥰🥰🥰 benimde ikizlerim olacak Allah’ın izniyle bende çok istiyorum normal doğum hemen ayağa kalkıyorsun çok avantajı var inşallah da öyle olur ama riskli diyorlar kafam çok karışık öncelik tabikide çocuklarım yani