BurcuH Ekimannesi benim hiç ağrım olmadı ilk dozunu yaptırdım ikinci dozunu da 7 Haziranda yaptırcam korkmayın 👍🏻
Mel_yuz Ekimannesi ben yaptırdıktan bir gün sonra kolumun ağrısından uyuyamadım kolanya ve buz ile geçirdim ağrısı toplam 5 gün sürdü 😐
Esesli Ekimannesi benim ilk gün geceye kadar ağrım olmadı. Aşı olduğumu bile unuttum. Sonra uzanınca üstüne yatmış oldum ağrımaya başladı. Bi kaç gün hafif bi ağrı oldu ama çok sıkıntı yapmadı
Aysaydn Ben yaptıralı 4 gün oldu sadece 2.gün hafif bi sızlama oldu sonra hemen geçti korkulacak bişey yok bence😊
Ekimannesi AytenFaruk darısı başıma, 2 saat önce vuruldum, bendede yok şuan ağrı, sonrasında olur mu diye merak ettim. Herkes çok ağrır falan yazınca foruma😂