Ftmm Zeynep1115 canım senin durumun daha iyi kızım 12 aylık ben de 7 aylık hamileyim bı de beni dusun. Kızım daha yürümüyor ama gene de cok sükür güzel gecıyor. Kızımı da gör cok yaramaz ama bebegı de kızım ıcın istedik. Esımın gorevı yuzunden tekiz kızımın hıc arkadası yok.
Fatmaada2015 Zeynep1115 kızım tam 15 aylıktı ben oğlumu doğduğumda yani 7 aylıkken hamile kaldım düşün sen yine çok iyisin ama çok güzel ikiz gibi oldular şimdi 5 aylık olduk 3 numaramızla o doğunca kızım 6 buçuk oğlum 5 yaşında olacak inş