Yasemin301 bende 32+2 günluk hamileyim. Dün doktor kontrolum vardı. Aynı şekilde bir anda giren kasik ağrılarım vardı. Bacaklarim, vajina ve kalçada inanılmaz baskı hissediyordum. İdrar da kaçırıyordum hafif. Doktor alttan muayene etti Ultrasonla .bebek aşağıda dedi. Birde enfeksiyon çıktı fitil ve antibiyotik kullanıyorum. Kesinlikle yerinden kalkma ağır iş yapma erken dogum riskin var dedi ilişkiyi yasakladı. İhmal etme bir görün derim ben..