Nilcee ben🤷♀️ Hamileliğimi öğrendiğimde idrar tahlilimde çıktı ama çok hafif olduğu için doktor ilaç vermedi bol boş su iç dedi halbuki suyu da çok fazla içerim zaten 2,5 l çok rahat içerim günlük. Daha sonra kasık ağrısı ile şikayetim var diyince yine tahlil verdim bu sefer üromisin şase verdi kullanınca beni rahatlattı kontrol amaçlı tekrar tahlil verdim ve enfeksiyonun geçmediğini öğrendim 🙄 bu sefer de enfexia diye bi antibiyotik verdi 5 günlük onu da kullanıp tekrar tahlil yaptırdım ve nihayet temiz çıktı. Enfeksiyon gebelikte zararlı maalesef arada bi kontrol amaçlı bile tahlil yaptırmak gerekli özellikle bu kış aylarında farketmiyoruz ama soğuk bile alıp üşütüp enfeksiyona sebebiyet verebiliyoruz 😕