yoncaaaa_ Merhaba kizlar gebze merkez prime hastanesinde dogum yapan oldumu? Nasil bi hastane tavsiye edermisiniz ?☺️
Lezginka Reza Karabağlı benim doktorum, hastane corona döneminde gidilebilecek en sakin nezih hastane, hizmetten de memnunum ancak doğum konusunda hiç bir fikrim yok
kelebek15 Lezginka ben de bülent serdar beye gidiyorum memnun musunuz hastaneden kaç haftalık bebeğiniz
Lezginka Hastaneden memnunum Doktorum da fena değil, fetal dna yaptırdık sonuç bekliyoruz, bu bölge çok kalabalık hastane o açıdan daha güvenli, sakin ve temiz
Lezginka yoncaaaa_ çok teşekkür ederim sonuçlarımız çok şükür 99. 98 sağlıklı, cinsiyetimiz de belli oldu bonus olarak bu süreçte hastaneden son derece memnun kaldım 😊
Lezginka 13 haftayız ve geçen hafta fetal dna ile çok şükür cinsiyetimiz de belli oldu😊 Saruhanvemetehaninannesi_
kelebek15 Saruhanvemetehaninannesi_ biz miniğiz henüz 14 haftalık 😊 umarım memnun kalırsınız sağlıkla alirsiniz beğeninizi kucağınıza.