Merhaba arkadaşlar ben 20. Haftamda doktora kontrole gittiğimde bebeğimin ters olduğunu ve kalbindeki bi parlaklık olduğunu perinataloji uzananına görünmem gerektiğini söyledi. İkinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım sadece düşük riskim vardı sürekli ilaç kullanıyordum bu ikincisinde böyle söyleyince korktum. İnternetten araştırdım bebeğin down sendromunu olma ihtimali çok yüksek. Farzedelim öyle dahi olsa ben bebeğimi aldırmam kesinlikle yine doğururum. Bütün testleri yaptım temiz çıkmıştı oysa. Neyse başına böyle bişey gelen var mı beni bilgilendirir misin lütfen. Cidden doktora gitmem mi gerekiyor lütfen bana yardım edin ve dua edin🙏🏼😞