Seydakyol KARIN AĞRISI 15 haftalık gebeyim ara ara karnım ağrıyo 2-3 gündür bu durumu yaşayan anne adayları var mıdır?
Tgncr05 Seydakyol canım benimde o haftalarda öyleydi gaz sancısı oluyor genelde ama istersen bi doktoruna sor🌸