Elifkutlu Ccff3435 valla canım benimkini göre hep kız dedi bugün gittik doktor direk erkek bebek dedi ☺️☺️ https://hizliresim.com/jBFDED
Sevilay7 Flower3 canım9 haftada el ayak belli olmuş kuzenimin bebegi erkek diyolar erken belli oldgu için her bebekte okuşmuyormu el ayak
esraizmirli Sevilay7 erkekte el ayak daha net belli oluyor canım daha çabuk kız da daha geç belirginleşiyor el kol ☺️
Beyazmelekkk Sevilay7 esraizmirli pptya01 Kızlar benimkine de bakar mısınız sadece tahmin 😌 https://imgyukle.com/i/aCpozY
Meral0663 Bezimkinede bakarmisiniź:))[url=https://hizliresim.com/BjQ9dG][img]https://i.hizliresim.com/BjQ9dG.jpg[/img][/url]
Mervekaradag Sbl7575 sizinkiyle benimki aynı zaman olarak. İnsallah sağlıkla gelir🙏 Benimkinin de başı solda☺️