nida50 ay inşallah çok teşekkür ederim, sizinde inşallah😍💜🙏🏻
Yasemin301 baya belden karından kasıktan giriyor, baya da çektiriyor fakat düzensiz oluyor, her gün akşamları çekiyorum, ama devamı gelmiyor, zaten gelirse doğuma gidermişim doktor öyle demişti.
RSabinaa1 benim nişanım biraz erken geldi onun üstüne de açılma olunca biraz erken bekler olduk böyle☺️