Bu gün kontrole gittim gelişim geriliği bebek haftasından küçük denildi 30 haftamdayım ama daha öncede denildi başka doktora gittim gelişimi gayet iyi geri falan değil doktor niye böyle bişey demiş ki falan dedi yanlış ölçüm falan olabilirmi yarın başka bi yere gidiyoruz inşallah bişey çıkmaz 🤲😞