Melisa35 Bugün ilk kez 5+6 da kesemi gördüm bebişi ne zaman görürüz sizce kalp atışı için haftaya gel dedi doktor alttan muayane etmeye gerek yok dedi bebişi de görürmüyüz sizce haftaya ?
Smggrr Melisa35 görürsün canım bende 6. Haftamda gördüm çok küçük pek belli olmuyor ama kalp atışı cok guzel duyuluyo Melisa35
Zeynepli1234 Melisa35 6-7 haftalar arası görülüyor 6+2 de görüldü benim Allah’ın izniyle sende görürsün merak etme 😍
melsen Melisa35 evet görürsünüz canım ,benim dr.um 6.haftada vajinal ultrason ile bebeği gösterdi kalp atışını da duyduk 🐥
Melisa35 Smggrr kesenin içinde sanki bebek görecek gibiydim boş keseyi görünce bi şaşırdım insan hemen görmek istiyor ya😂
-Y61- Kızlar benimde kesem göründü ama 3 haftalık dedi erkenmi acaba yada 4 e mi giriyorum anlamadım 2 hafta sonra kalp sesini dinleriz dedi yani 5.hafta duyuluyormu
Eminemalinnn Kızlar kalp atışı olduğunda kese kaç mm di? Benim kesem 7 mm 5. Haftadayım belirtilerimde yok oldu gaz sancısı arada bulantıdan başka belirti yok kasık ağrısı geçti kanamam yok progestan 3* 200 mg akşamda iğnesini yapıyorum sıkıntı var mı sizce