Smggrr sağlık ocaklarında sadece hemşireler var artık aile hekimliginden beri ebe yok ya da çok nadir emeklisi yaklaşmış olanlar.
Bence sağlık ocağına gitmeyi gerektiren bir şey yok zaten covid donemi yoğun çalışıyorlar,onlara ekstra yük olmaktan başka bir şey değil. Gebeliginizi bildirmeniz şart bu çok önemli sonrasinda
Onlar gerekli durumda arayıp çağırıyor sizi ,ilaçlarınızı da ordan ücretsiz alabilirsiniz d vitamini ve kan ilacı