Deletedmom60 bizim de aklımıza gelmemişti ve 2 gün önce muayene olmuştum her şey çok iyiydi bebeğim sağlıklıydı, böyle bir şey beklemediğimiz için büyük şok yaşamıştık, patoloji neden yapılır otopsi neden gerekir hiç birşey bilmiyorduk maalesef böyle üzücü bir şeyle öğrendik. Sizi çok iyi anlıyorum, bana da sebep bulamadılar enfeksiyon diyip geçtiler, başka insanlar benim yaşadığım enfeksiyonun 2-3 katını yaşayıp yine bir şey olmuyor benim neden oldu diye o kadar çok düşünüyorum ki. Sebep vermemeleri insanı daha da mahvediyor, tutunacak bir dalı olmuyor böyle olunca insanın. İstediğiniz zaman sizinle konuşabiliriz aklınızda olan şeyler varsa sorun ben de aynı şeyi yaşadım o yüzden en iyi bizimle aynı şeyi yaşayanlar anlar.