12+2 yiz bugün. Süpriz bir hamilelik ve 19 aylık bir oğlum var. Hamileliğimi öğrendiğim gün kalp atışını da dinledim ve covid testi yaptırdım poz çıktı.Bir daha da hiç kontrole gitmedim. Aralıgın başında kayınpederimi kaybettik. Son bir haftadır eşimle çok kötüyüz ve annemde kalıyorum. Bugün dilekçeyi ne zaman vereceğimizi konuştuk eşimle. Günlerdir buradaki postları okuyup kafa dağıtmaya çalışıyordum şimdi kendimi yazarken buldum. Böyle işte..