EsinFatihDogan Kızlar merhaba, 37+6 haftadayım yaklaşık 1 haftadır uyandıktan sonra el bileklerimde sızı ile birlikte ağrı oluyor. Bunu hamilelikte yaşayan var mı? Yoksa alakasız bi durum mu? Teşekkürler. Sevgiler 💐
Sltnbl EsinFatihDogan magnezyum kullanıyor musunuz hamilelikte olan bişey bende 32 haftalık hamileyim ayak vr el bileklerim ağrıyor