Merhaba, 13 haftalık ikiz gebeyim. Gecen hafta cuma günü ikili testte her sey yolundaydı. Hafta sonu bir karın ağrısı başladı sabit altta bi yerde. Hareket etmiyor gaz sancısı degil. Kabız yada ishal degilim. Ama acıdan dönemiyorum, oturamıyorum, yürüyemiyorum. Karnımda şişkinlik var ve sanki bağırsaklarım yavasladı. Ben fmf (ailesel akdeniz atesi) hastasiyim ilaclarimi duzenli kullaniyordum atak olabilir diye düşündüm ama gecmedi hala degil sanirim. Doktorumla görüştüm yakın zamanda muayene ettigi icin ve kanama olmadığı icin çağırmadı parol ic dedi. Eltim demir ilaci yan etkisi olabilir dedi, icinde yaziyor gercekten aklıma da gelmemisti. Bu durumu yasayanlar oldu mu ve daha sonra gecer mi? Önerebileceğiniz bir sey var mı?