7.haftamdayım mide bulantım bazen katlanılmayacak şekilde üç dört gün sürerken bazen bir anda kesiliyor mesela bu sabah düne göre hiç yok bu bulantıların böyle gelip gitmesi normal mi acaba saçma bir soru olabilir ama bir kaybım var tedirgin oluyorum belirtiler kaybolunca