Damlaltinay Kuzum bunun gebelikle alakası yoktur. İlaç kullanıyor musunuz düzenli? Günde çokça su için 2.5 litre düzenli. Düşecektir.
kucuktospam Damlaltinay iki ayda bir düzenli kan veriyorum canım gebelikten önce yoktu demire başladık o da çok yükselmiş ondan mı acaba
kucuktospam Damlaltinay çok değil sınırın biraz üstünde demir kullanmadan önce bakmışlardı böyle bir şey yoktu 😔
Damlaltinay Ayy kuzum bende bişey var sandım 😂😂😃 normal o. Günlük yaşamda bile olabilir. Suç iç düzelir. Ben kullandığım antibiyotikler dolayısıyla 1000e çıkmıştı ast alt 😂😂 o yüzden üzülme, bol bol suç iç. Her gün düşmeye devam eder.
kucuktospam Damlaltinay yaa çok geçmiş olsun düştü inş sizin de? ne bileyim normalde çok kafayı takmam gebeyim diye korkuyorum internetten araştırmaya ödüm patlıyor zaten başım ağrıyo yazsam tümör diyo abartma üst seviyede😄 Burada yaşayan varsa bir sorayım dedim ilaçtandır inş, bırakacağım bakalım düşer umarım.
Damlaltinay kucuktospam dediğim gibi normal gündelik hayatta bile çıkar, ben tüberküloz geçirmiştim ilaçlar ağır gelmişti karaciğerim süzememişti. Bol bol su içeceksin vücuttan ilacı atmak için dedi. Eğer vücut atmazsa ilacı karaciğerde depoluyor. Tek yolu var o da su kuzum.
kucuktospam Damlaltinay çok geçmiş olsun canım🙏 anladım vallahi kurbağa oldum artık daha çok içeyim bari napalım