irorkay Merhaba kızlar biraz önce Proluton depot iğne vuruldum az lekelenmem olduğu için fakat bu iğne yağlı bir iğne imiş can yakarmış fakat bende hiç yanma olmadı bu normal mi? Ya da sonradan mı oluyor bu iğneyi bilen birileri var mı?
Gizmolata irorkay ağrıcak daha canım üstüne yatmamaya çalış. Bigün sonra falan yada akşama hissedersin.
ssnnmmm irorkay bende bi ağrı yapmamıştı sanırım acı eşiğim yüksek benim yada bebeğime bişey olacak korkusuyla kendimi hiç düşünmedim ondan hissetmedim
Zeynebinannesiyim irorkay ben de bir aydır vuruluyorum o iğneden baya şiddetli yanma oluyo vurulan bölgede. Bir kaç saat de sürüyo yavaş yavaş karıştığı için vücuda
svdmm16 irorkay bana geçen hafta 1 sağ 1 soka yaptılar cok fena yanmıştı 2. De ahhhh diye inledim resmen acı eşiğiyle alakalı demekki 😊
irorkay Gizmolata öyle mi? Tamamdır anında yakıyor diye düşünmüştüm acı hiç duymayınca çok şaşırdım. Sonradan çıkacak o halde
Betll_72 irorkay ben o kadar alıştım ki artk hiç hissetmiyorm bile 😂 hemen vuruyorlar 5 6 saniye sonra ayağa kalkıp gidiyorm hiç sorun yaşamadım sadece 1. Vuruş biraz kastı sonra alistm
irorkay Gizmolata demek ki öyle nette okuyunca çok yakıyor yürüyemedim vs bende hiç acı olmayınca dedim herhalde bana yanlış iğneyi yaptılar 🤣 ssnnmmm
irorkay Baby06 çok geçmiş olsun benim henüz yeni 7+4 lekelenme olunca doktora gittim hemen baktı bebekte bir sorun yokmuş kalp atışı da vardı bu iğneyi verdi yaptırdım
Gizmolata irorkay aslında şöyle vurulduktan sonra dinlenip hemen kalkmazsanız sonradan ağrısı çok olmuyor yayılıyor. Ama vurulup kalkınca orda toplanıyor sonra ağrı oluyor hele üstüne yatarsanız daha çok ağrır
ssnnmmm irorkay evet progestan ilaç kullanmama rağmen kahverengi lekelenmem durmamıştı sonra bu iğneyi yaptılar
irorkay Gizmolata vurulduktan sonra bir 15 20 saniye bekledim bastır dedi iyice öyle yaptım sonra kalktım hiç acı olmadı 🤣
Ahsenleyl Ben de pruluton kullanıyorum hiç yanma vs olmadı,sadece vurulduğu an evet ağrı oluyor ama o kadar:)
irorkay Ahsenleyl benim o da hafif oldu vurulurken çok hafif. Sonra da olmadı demek ki bazen böyle oluyor ben de korktum yanlış iğneyi mi vurdu diye.. Çünkü vururken hemşire dedi yağlı bir iğne biraz yakabilir diye.
Ahsenleyl irorkay benim de öyle oldu canım,insanın acı eşiğiyle alakalı bir durum bence,doğru iğne yani sıkma canını😄
Tugcekkkkk irorkay herkeste yapmıyor canım ben günde 2 kez 4 ay kullandım hiç acı vs hissetmedim bile
Tugcekkkkk irorkay çoğunlukla daha ağırı olan prolutex 25 mg.bu iğneyi vurduğum yer taş gibi oluyordu. Prolutonu hiç hissetmedim bile. Kişiden kişiye ya da ğneden iğneyle bile fark ediyor dediğiniz gibi