Merhabalar 22. Haftadayiz 2-3 gundur ekstra bi yorgun hissediyorum kendimi. Biraz is yapayim hemen yoruluyorum. Bugun cok endiseli uyandim bebegime birsey olucak korkusu oldu. Ya saglikla kucagima alamazsam diye biraz agladim. Simdi de karnimin alt kisminda kasik kismi degil orada ara ara gelen agrilar oluyo ve bacaklarim arada uyusuyo bu sekilde yasayan var mi? Suan cok endiseliyim bilemedim
napicagimi aksamustune kadar gitmezse doktoruma gidicem. Simdiden tesekkurler🙏🏻