Vilvilvil Hanımlar medicana da Op.Dr.Dürdana Nil Okura giden veya çevresinde giden var mı? Normal doğumu destekleyen bir doktor mu?
Zngn0435 Vilvilvil Ben bir kez gittim kendisine bana çok ilgili gelmedi tam anlatamadım tutumunu. Rengin Hanıma geçtim o tamamen normal Doğumu destekleyen bir doktor.
babyme_ay Vilvilvil Tüp bebekte çok iyi bir doktor diye biliyorum benim arkadaşımın yeğenleri oldu sayesinde tüp bebekle. Ama gebelik takibinde nasıldır bilmiyorum
Vilvilvil Zngn0435 Rengin hanım ve Nil hanım arasında kalmıştım aslında ama Nil hanıma gittm aslında baya ilgilendi sadece sonradan sezeryan yanlısı olduğunu okudum ondan sormak istedim