Elif-yener1 Dün ilk muanemi oldum adet tarihine göre 6+1 im diye gittim ama ultrasonda 2 hafta geri olduğunu gördük 3-4 hafta arası cıktı kese gözüktü 2 hafta sonra da bebek ve kalp atışı için randevu aldım
Ygmrb Elif-yener1 alttan ultrasonla mı gördü acaba yoksa karından mi bende 6+1 dim dün gittim gözükmedi karından kese
Kadze Elif-yener1 benimle aynisiniz bende 6 hafta diye gittim maximum 4hafta kese yeni oluşuyor dedi iki haftasında gittim 6+2 kalp atışı vardı geç döllenme olmuş snnde
asyahumam Benim de bir hafta geri canım bugün adet tarihimi değiştirdi doktor sıkıntı yok dedi çok şükür 😊🙏
Kadze Elif-yener1 onu şuan öyle hesaplayamazsin bebek oluşunca Dr crl ölçecek ona göre son adet tarihini değiştirir benmde 21 ekimdi ama şuan 7+1 im.iki.hafta fark var .geç döllenme olmuş kese oluşmuşsa bebek oluşur bir iki haftaya bebeği görebilir ona göre söyler haftasını