19231923 Gzmskr o 1cm bende hep çıkıyor gerçekten açılma mı bende anlamadım doktor hiç demedi çünkü hep güzel dedi sancın da yok canım☺️
Gzmskr Damlaltinay karnına 2 tane kemer bağlıyorlar biri senin sancıma bakıyor diğeri bebegin hareketlerine kap atışına bakıyor
Gzmskr 19231923 bide ben ne zmn nstye bağlasam bebek hep uyuyor doğru düzgün hareket etmiyor ama odadan çıkıp oturduğum zaman yerinde durmuyor doktor hep tekrar tekrar istiyor tatlı birşeyler yiyorum anca öyle hareket ediyor sizinde öyle mi
19231923 Gzmskr valla benim bazen öncesi bazen de nst sırası da sancı giriyo karnım ağrıyor ama çıkmıyor orda🤷♀️