Merhabalar kızlar Kayseri de doğum için acıbadem mi iyi memorial mı? il disindan gelecegim karar veremedim. acibadem olursa elif hanım, memorial olursa ülkü hanım iyi diyorlar arastirdim. Hastane olarak hangisi daha iyi karar veremedim bebeklerim ikiz olacak insallah. Hastaneler hakkinda bilgisi olan varsa yardimci olursa sevinirim