Ozlmnlsu Kızlar hatırlıyorsanız önceden embriyo gözükmüyor demişrim meğersem gerçwkten çocuk yokmuş 2.kez boş gebelik yaşadım hafta içi ameliyat olıcam nasıl olabiliyor anlamıyorum ya 2 kez üst üste boş gwbelik olurmu
Melisct94 Ozlmnlsu Malesef olabiliyor canım. Rabbim yardımcın olsun. Allah gönlüne göre versin inşallah tez zamanda. 😔🙏🏻
FeriDEniz Ozlmnlsu genelde tekrarlamaz demişti benim doktorum. Ben de bir kez yaşamıştım. Çok geçmiş olsun. Kendinizi hem bedensel hem psikolojik olarak toparladıktan sonra tekrar düşünürsünüz. Ama muhakkak genetik testlerinizi ve kan pıhtılaşma testlerini yaptırın.
SedaUfuk54 Ozlmnlsu benimde tekrarlayan iki boş gebeliğim oldu canım bu iki kürtajın arasında bide kimyasal gebeliğim oldu doktorum genetiğe yolladı kan pırtılaşması varmış bazı insanlarda da duydum bunu canım 1 tane çocuğu olup bu durumu yaşayanlar yani tedavi ile hiçbir sorun kalmıyor canım
sudamlasi Melisct94 genetik le ilgili bi problem olabilir kromozomal bi sorun fln.. Normal değil yani iki defa üst üste araştırmaları lazım
Ozlmnlsu FeriDEniz 3 5 sene düşünmem kesin canım 1 kızım yeter bana çok yıpranıyorum bu şeklide ama o testleri nerde yaptırılıyor kesin yaptırmam lazım
FeriDEniz Ozlmnlsu ben üniversite hastanesinde yaptırmıştım. İki aya yakın bi sürede çıkıyor sonuçları. Allah kızınızı size bağışlasın. Umarım en kısa sürede kendinize gelirsiniz.
sudamlasi Ozlmnlsu evet kan alınıyo hem senden hem eşinden sonuçların çıkması uzun suruyo belki bir ay mesela benm eşimin 6.kromozom u inceymiş düşün onu bulmuşlar ve neden ince diye annesinden babasından kan aldılar onların kini tarıcaklar İzmir Ege üniversitesi ne gidiyoruz
sudamlasi Ozlmnlsu Aa İzmir de misin kız hemen git hamile kalırsan da Dr ali akdemir var orda prof gibi Dr hastayla bizzat ilgilenıyo özellikle genetik hastalarla biz kontrole gidemeyince mesaj atıyo gelemeyecek misiniz diye onca işinin arasında.
Ozlmnlsu sudamlasi bana uzak canım ben buca kadın dığuma gidiyorum genetik için bayramdan sonra giderim kesin şuan tadilattaymış kürtaj için başka hastaneye de güvenemiyorum bekliycem artık
sudamlasi Ozlmnlsu hamile kalabiliyosun ve bi kızın var Allah bağışlasın üzülmek yok zaten boş gebelik içi boş bebek yok. Arastırılma sonucuna göre ufak bi tedavi uygularlar hamile kalırsın Allah bu süreçte yardımcın olsun 😚