Omay0707 Şimdi kan verdim kızlar muayene de oldum doktor kist vs hiçbirşeyin yok adetinin geçiktiricek bir neden görmüyorum dedi evde idrar testinde 2 gün önce negatifi gördüm ama kanda çıkabilirmi sizce 18 aralık bat olup da adet olmayanlar naptınız ❤️
Gizmolata Omay0707 varsa çıkar tabi 6 gün geçmiş. Bazen o kadar çok odaklanıp vücudumuzu dinliyoruz ki acaba hamileyim diye adetler gecikiyor bu kanıtlanmış bişey yani. Ama siz bebek istiyorsanız inşallah vardır Allah gönlünüze göre versin 🥰
Fatma2277 Omay0707 ben 2 haftalık hamileyken kan testi yaptırdım çıkmadı 1-1 buçuk hafta sonra evde kendim test yaptım çıktı bazen 2 haftalıkken bile belli olmuyor
Omay0707 Gizmolata inşallah canım benim ya odaklanmak da degil aslında adetimi bile takıp etmiyorum kaç gün kaldı falan diye eşim hatırlattı hasta olmadım diye😂 inşallah vardır çok istiyoruz
Omay0707 Fatma2277 hadi ya adetin geçmişmiydi benim geçti ama yumurtanda adete yakın catladı galiba 10 gibi
Fatma2277 Omay0707 yok adetim gecmemisti ama ben önceki adetjm bittikten 2 gün sonra ilişkiye girmiştim, o ilişkide hamile kalmışım. Senin adete yakın catladiysa belki şimdi cikmayabilir
Fatma2277 Omay0707 hakkında hayırlısı ise inşAllah hamilesindir, hakkında hayırlısı değilse olmasın. Ben hep böyle dua ettim gerçekten de öyle bir zaman da geldi ki, herşeye deva oldu resmen. inşAllah sana da hayırlısıyla çok güzel şekilde gelsin.
Shn16 Omay0707 geç çatlama olduysa evet biraz daha beklemelisim bence, insallah güzel haberler alırsın canımm insallahh🙏
gel_artik_bebegim Fatma2277 aynen ben de hep öyle dua ettim düşük riskim vardı beta sonucu bekliyordum doktorun odasının önünde sürekli allahım veren de sensin alan da hayırlısıyla yaşat değilse yaşatma Allahım diye dua ettim kapıdan içeri girdiğimde doktorun yüz ifadesinden zaten anladım neyin ne olduğunu ağzımdan çıkan tek söz hayırlısı oldu ama tabi insanın içi yanıyo
Fatma2277 Omay0707 hayırlısı boyleymis demek ki hiç canını sıkma. Koskoca Allah bu elbet vereceği zamanı bilir sen O’na güven
gel_artik_bebegim Fatma2277 zaten bu bebekte tam artık olmayacak dediğim anda gelmişti o yüzden umutluyum olucak biliyorum zamanını Allah bilir ama olacağına inanıyorum 🤲