Merhaba kızlar öncelikle biraz uzun olabilir kusura bakmayın hakkınızı helal.edin kendi doğum hikayemi yazacağım gün için sabırsızlanıyordum neyse başlıyorum kızlar bizim bı tasinms durumuz oldu bı anda. Ayın 17 persmebe günü yeni evi temizliğe gittik her ne kadar az iş yapsamda son günler bide eğilip kalkmak bile.cok.sikinti oluyor biliyorsunuz ama baya temizlik yaptım hissettim dedim bugün yarın gelir.pasam dedim baya hareket ettim dedim, bide ben her gün günlük rutin yaptığım şeyler vardı ılık duş alıyordum squat yarım saat yürüyüş yapıyordum en 5 tane hurma yiyordum neyse o gün temizliği bitirdik akşam eve geldik benim kasilmalarim çoğaldı ağrı hissetmiyorum ama çocuk karnımın ortasına toplaniyir sertleşiyor böyle nefes alırken zorlanıyordum eşime de söyledim oda dedi doğum yakın herhalde diye neyse sabah oldu eşime kahvakti hazirladim karnım ağrımaya başladı ama.ilk önce üşütme gibi başladı dedim dün temizlikte usuttum herhalde diye sonra belim de ağrımaya başladı en son kasilmalarla birlikte 15,20 dakikaya bı ağrı girmeye başladı başlarda hafifti ama sonra şiddetleniyordu artık bu arada yeni evde bı yandan da yerleşiyoruz bu arada kızlar ben kayinvalidem ile.birlikte oturuyorum ikimizde birlikte tasincsz buraya kendi annemde var en son kayinvalidem senin ağrın var herhalde betin benzin. Atmış hadi hastaneye gidelim dedi o oyke diyene kadar ben ağrım var filan demedim neyse dedim artık evet ağrım var ama biraz daha siklasssin öyle gidelim diye akşama kadar bekledik eşim geldi hemen hastaneye gittik nstyr bağladılar düzenli sancı çıkıyor ama acilmam sadece 1cm neyse yatış verdiler bu arada şehir hastanesi ne gittim ben yukarı doğumhane bölümüne çıktım kocaman bı oda çatal olarkw bı yatak egzersiz halisi kocaman banyo tuvalet squat yapılabilecek yerler falan bildiğin özel gibi çok sasridim hoşuma da gitti dovumhaneye ccikinca beni tekrar muayene ettiler alttan 2 cm olmuş bu arada saat gece 12 ebe bana moral verdi yürüyüş yap dedi squat yap dedi ağrıları yatakta geçirme dedi bende oyke yaptım saat 2 ye kadar hiç durmadan squat yaptım ebe tekrar baktı 3 cm olmuş dedi ben acilmwm.arttikcs nasıl seviniyorum ama yine hiç durmadan haraket ediyorum ebe saat 5 de geldi acilman aynı dedi uzuldim açıkçası o kadar hareket ediyoeum dedim niye böyle oluyor diye sabah 7 de baktılar yine aynı ennson doktor geldi baktı bebeğin başı tam.olrwk pelvise girmemiş dedi o yüzden acilman ilerlemiyor sana suni sancı vercez dedi ben şok oldum tabi normalde suni sancı ağrı grlmezse verilir benim kendi ağrım da var zaten diyorum neyse kabuk ettim ama.o ne illet bı agri hani normwlde kendi ağrın girer çıkar ya bu hiç çıkmıyor resemn dogumhanede surundum ağlıyorum bı yandan ağrının şiddetinden yemyeşil kusuyorum böyle ennson ebeleri çağırdım çıkarın bu suni sanciyi beni taburcu edin dogurmuyorum ben evime gidecem diye ebeler az kaldı sabret diyor ama yok dayanamıyor um ennson ebe suyumu patlattı o an 5 cm açılma olmuş bu arada akşam yemeği vakti gelmiş ebelerin hepsi aşağıya indiler bende bı ıkınma hissi var anlatamam dedim kendim doguruyorum herhalde o ara gorevki geldi odama yemek getirmiş dedim ebeleri cagir bebeğin başı geldi diye ebeler geldi başı tam cikiyirdu ebe hemen kesi attı tamam ıkınma dedi sonra bebeğim içimden kaydı gitti böyle hemen karnıma koydular o ara eşi de geldi hemen ebeler bana senin acilmwn bı anda nasıl böyle oldu diye şaşırıyorlar tebrik ediyorlar çünkü. 15 dakika öncesi 5 cm acilman 15 dakika sonrası doğum yaptım hemde kendi basims ebe sadece başını aşıldı bebeğim iri olduğu için beni çok parçalamış kızlar 1,5 saat. Dikiş attılar oda kötüydü ama bebeğim doğdu ya artık hersye razıydım çok şükür ki doğurdum bende 39+5 geldi benim paşam 3850 gram doğdu kendinize inanın güvenin Rabbim bunu okuyup. Dogurmyanlars digumlarinda kolaylık versin inşallah zor değil kızlar bizim basaramayacagimiz hiçbir şey yok biraz uzun oldu ama kusura bakmayın hepinizi öpüyorum 😍😍😍😍