Hazalk92 Merhaba 8 gundur dogum yaptim , ilk dogumum baya bir dikis var , buyuk tuvaletimi yapamiyorum ve sag tarafdaki dikislerim cok agriyor 😭 siz dikislerin iyilesmesi icin birseyler yapiyormusunuz? Krem vs agridi kesici varmi !
Arasinannesi Hazalk92 kuzum doğum yapmadım bilmem ama burda zaman kaybedeceğine doktoruna sor ağrı kesici krem versin.
Elifdilara Hazalk92 canım pamuga batikon döküp ufak ufak tampon yap dikislerine her tuvalette.onlar yavas yavas dusecek zaten.ilik banyolar yap ve mutlaka bol su hoşaf meyve bunlari ye ki kabiz olmaman lazım.merak etme hemen toparlanirsin insallah
Senaarass Cnm bn hala dogum yapmamisim ama cok merk etigim bisey var dikis nasil oluyor neye benziyor dogumu cok ama com merk ediyorum nasil kesiliyor nasil oluyor 20 hafta 5 gunlugum bnde korkudan öluyorum
Hazalk92 Senaarass canim ben normal Doğum yaptim , Bebek gelmedi artık ikinadim , ondan ebe beni yırttı Doğum hikayemi oku istersen 👌🏻
Hazalk92 Arasinannesi hastahanede hala yatmaktayım çocuğum İcin , Soracam çıkışım yapılınca çünkü bölüm farkli
Sydabdk Hazalk92 benim de doğumum senin gibi zor oldu ve şuan yirmi günü geçtik . Ağrılarima arveles icmistim ben. Afedersiniz. Ama baticon u bir litre suya bir kapak koyup lavobodakullaniyorsun taharet için .
tinymiracle Hazalk92 öncelikle gözün aydı sağlıklı bir şekilde büyüt inşallah bebeğini, neden hala hastanede yatmaktasın merak ettim, doğum yapayı 8 gün olmuş.
Alyalinam Hazalk92 canım benimde dikişlerim çoktu çok ağrı ve acı çektim ama batikon kullanma kesinlikle o kısmı hep nemli tuttuğu için iyileşmesini geciktiriyo kuru kalması lazım iyileşmesi için tuvaletten sonra mutlaka kurula ve fön makinasının ılık kısmıyla fön tut çok iyi geliyo birde doğumdan sonra dikişler için minoset ağrı kesici vermişti doktorum onu kullandım bu yöntemlerle atlattım bende kuru kayısı hoşafı iç mutlaka tuvalete çıkman içinde
Ilkannelik Hazalk92 bende 9 günlük lohusayim. Arka taraftaki dikişlerim oturup kalkarken zorluyor. Her dus ve lavabo ihtiyacından sonra baticon ile temizlik yapıyorum. Nemlendirici de kullana bileceğim söylendi ama kullanmadım. Ağrım olmadığı icin ilaç kullanmadım ama olursa parol icebilecrgimi doktor soylemisti
Haka Hazalk92 canım kuru tut birde en önemlisi temiz bezi ütüyle ısıtıb onuda koy her tualete gittiyinde benim dikişlerimi o iyileştirdi