Gizmolata MaysaBade görüntü net değil, doktorunuz güzel bir açı yakalayamış. Normalde gayet bebek şeklinde net olması lazım 🥰
Arven91 Evet bende görüntüden dolayı dedim ayrıca asla bu sekilde anlasılmaz tamamen doktorun yakalamasına baglı bi açı o yüzden doktorun biraz sabır gösterip bakmalı 🐣