Mutlubirannee Kızlar doktorum 37. Haftada çağırdı beni. Ben şimdi 36 + da mı gitmem gerek. Yoksa 37 yi dolduruncamı? Sormayı unuttum.
hazal86_ Mutlubirannee 35artı 7 olunca ertesi gün gidebilirsın. 36 bitmıs olacak 37 ye girmıs olacaksın canım .
Mutlubirannee 17ekiiimmmm 36 yı doldurunca 37 ye girmiş oluyorsun. 36+5 mesela. 37. Haftada oluyorsun ya? Yoksa 37 yi doldurup mu gidicem demek istedim. 37+…
17ekiiimmmm Mutlubirannee Tamam onu anladım da doktor 37 demiş direk 37+1 37+2 37+3 herhangi bi günde olur
Miragee Mutlubirannee şuan 35 i doldurmuş üzerine 4 koymus sun 36 da sın… 36 1 de de mesela 36 yı doldurmussun 1 gün yol almıs sın
Mutlubirannee 17ekiiimmmm ozaman 38 e girmiş oluyorum. 38 i doldurmuş oluyorum. Acaba ben mi yanlışım🙄🤪
ssnnmmm Mutlubirannee evet aynen öyle ay ve hafta söylenirken doldurulan değil içimde bulunduğumuz ayı yada haftayı söylüyoruz😊