tanya25 6+3ten merhaba :) haftaya kalp atışı için gideceğim inşallah duyarım 2 düşüğüm var bundan önce 😞
annebalim Feride-42 ben 5+4 oldum mide bulantım çok fazlalaştı artık resmen 15 dakika da bir lavabodayım
Fatma_7 Leyla_33 canım ilk 12 hafta pek önerilmiyor bende 9 haftalığım 12 haftayı bekliyorum ne olur ne olmaz
annebalim mavipinokyo benimde ilk hamileliğim 6+6 da kalp atışını dinledim çok güzel bi his şuan 7+3 üm
NaneLimon36 Beyzanur_54 bende de o dert var 4 gün de bir anca zar zor tuvalete çıkabiliyorum kayısı hoşafı filan içiyorum ama fayda etmiyor. Tuvaletten sonra da oturunca çok agrım oluyor 😬
kahve-cekirdegim Beyzanur_54 6+3 benimde kaç gündür var maalesef hamileliğimden önce de olurdu ara ara hamilelik ilk haftalarda gayet iyiydi kaç gündür kabızlık sorunum var kefir içtim kayısı suyu su da bol içiyorum ama yok 🥺