Neslihanbew aynısı 2 hafta önce benim de başıma geldi. Rutin kontrol için sağlık ocağına test yaptırdım. Tsh 6 çıktı yüksekti haliyle. Doktor acilen dahiliyeye gitmemi istedi. Gittim oraya da tahlil verdim. 3.58 çıktı. Dahiliye doktoru,sağlık ocağında bu tür değerler yanlış çıkabiliyor dedi. Her ay dahiliyede takip edelim dedi. İlaç verdi kullanıyorum.