Nasıl başlayacağımı bilmiyorum ilk kızım olduğunda kimsede bahsetmedi bende bilmiyordum hiç kırkı çıktı başını yıkadm baktım iki göğsündede bir kitle var bende korkudan annemi aradım tabi oda kızdı kaynanan anlatmadı diye ozaman aynı evin üstündeydik neyse annem anlattı süt verince bebeğe daima ardından göğsüne masaj yapmak gerekiyormuş yoksa süt topluyormuş ve şişiyo kitle oluyormuş zor bi iki ayda o kitleleri eritebildim masaj yaparak şimdi asıl konuya gelelim yeni bilmeyen anneleri bilgilendirmek istedim benim gbi bilmeyen varsa dikat edin bebeğinz acı çekmesin 🤗🐣🤰